Szeptemberi frissítés
Megérkezett az éles szerverekre a legújabb frissítás. Lássuk is az újdonságokat.
Vaulting
Még az E3-on jelentették endure a fejlesztők a vaulting rendszer eljövetelét a játékba. Azóta láttunk pár videót, de semmi konkrétumot az érkezésről. Mivel egy elég bonyolult rendszert kell implementálniuk, pl. le kell scannelni az összes objektumot a játéknak amikor a karakterunk át akar vetődni valamin / fel akar mászni valamire, így alapos tesztelésre van szükség. Leghamarabb novemberben jöhet a teszt szerverekre ez a feature. H5N1 tesztelés valószínűleg minmum 1 hetet, ha nem többet fog igénybe venni.
AFK játétkosok
Új szabályok lettek implementálva, amik megakadályozzák a BP farmolást.
Kliens optimizáció
Világ
Felhasználói felület/Kezelőfelület
Új tárgyak
Játékmenet
Cselekvések
Hangok
Hibajavítások
Egyéb
Eredeti, teljes piece notes: itt
Vaulting
Még az E3-on jelentették endure a fejlesztők a vaulting rendszer eljövetelét a játékba. Azóta láttunk pár videót, de semmi konkrétumot az érkezésről. Mivel egy elég bonyolult rendszert kell implementálniuk, pl. le kell scannelni az összes objektumot a játéknak amikor a karakterunk át akar vetődni valamin / fel akar mászni valamire, így alapos tesztelésre van szükség. Leghamarabb novemberben jöhet a teszt szerverekre ez a feature. H5N1 tesztelés valószínűleg minmum 1 hetet, ha nem többet fog igénybe venni.
AFK játétkosok
Új szabályok lettek implementálva, amik megakadályozzák a BP farmolást.
Kliens optimizáció
- Árnyékok optimizálása
- A gyengébb gépeken a teljesítmény növelése, az épületek optimizálása által
- Kliens és szerver oldali teljesítmény javítása abban az esetben, amikor több jármű van a közelben
- Kezelőfelület optimizálása
Világ
- Ködös időjárás bekerült a játékba
- A már eddig is létező időjárás körülményekben az égbolt grafikájának továbbfejlesztése
- Egy új város került be, Stalbertől keletre
Felhasználói felület/Kezelőfelület
- Új opció: megváltoztathatjuk a célkereszt színét
- Új, dupla lenyomás opció a kihajlásra (alapbeállítás: Q és due east gombok)
- Új opció a vizuális effekt javítására amikor a karakterünk gratis await nézetből (alt) visszavált rendes nézetbe
- Új billentyű opciók különböző fogyóeszközökre
- A csapattársak nevei close már reprezentálják, hogy milyen helyzetben vannak (álló, guggoló, fekvő)
- Új billentyű opció arra, hogy megjelöld a jelenlegi pozícidat a térképen (alapbeállítás: Insert)
- Új billentyű opció arra, hogy a térkép a karakterhez ugorjon, azt középpontba helyezve (alapbeállítás: Space)
- Új billentyú opció arra, hogy a Med Kit, First Aid Kit, Bandage prioritási sorrendben használjunk egy fogyóeszközt (alapbeállítás: "-")
- Új opció arra, hogy alaphelyzetbe állítsuk a zeroingot (alapbeállítás: egérgörgő lenyomása)
- A "Report" gomb pozíciójának átállítása
- A beállításokban van egy opció arra, hogy kikapcsoljuk a karakterünk renderelését a leltár megnyitásakor
Új tárgyak
- Egy új fegyver, a Mini-14 hozzáadása, mely egy kompakt, könnyű, 5.56mm-es lőszerrel múködő félautomata fegyver
- A fegyver sniper kiegészítőket fogad
- A fegyvernek kisebb a sebzése, mint a többi félautomata mesterlövész puskának, amit a kis golyóesés és rendkívül gyors lövedék sebesség kompenzál
Játékmenet
- Az árnyékok minden grafikai beállítás esetében ugyanolyan távolságig fognak berenderelni, az igazságos játék érdekében
- Azon karakterek, akik víz alatt lettek kiütve, close már levegőt is fognak veszíteni amellett, hogy sebződnek
- Több fegyver is balanszolásra került:
- A nyílpuska újratöltési ideje 35%-kal csökkent
- A Tomm Gun ezentúl nem lesz ledobott csomagokban, hanem megtalálható a világban
- A horizontális visszarúgás skálája össze lett nyomva, hogy jobban konzisztens legyen a magas horizontális visszarúgással rendelkező fegyverekkel
- Ezentúl el lehet rakni a gránátot ha egy másik fegyverre vagy fegyvertelen státuszba váltunk, kivéve, ha a tűt már kihúztuk
- A fegyverek kiválasztott tüzelési módja ezentúl megmarad akkor is, ha a fegyver a földre kerül és újra felvesszük / más felveszi
- Az ütközésből származó sebzés finomhangolása a motorok esetében
Cselekvések
- A visszarúgási animációk frissítve lettek minden fegyver esetében
- Az animációk és balansz átdolgozása az eldobható tárgyak esetében
- A vakító gránát 2.5 másodpercen belül villan
- A halálos és sebződési távolság növelve lett a repeszgránát esetében
- Az animáció javítása a dobás során, így messzebbre és nagyobb pontossággal lehet dobni, de a vizuális pályagörbe hossza csökkentve lett
- A tű kihúzása a gránátoknál close már manuális (alapbeállítás: R)
- Állítani lehet a dobás módját dobás és gurítás között (alapbeállítás: jobb egérgomb)
- A karakter sebessége hatással van a dobás távolságára
- A kihajlás animációjának javítása
- A sprintelés close már nem fogja megakadályozni a levegő újratöltődését és negálja a kihajlást
- Fegyvertöltés közben close már lehet pozíciót váltani anélkül, hogy abba kéne hagyni az újratöltést
Hangok
- Új hangok amikor fogyóeszközöket használunk
- Az újratöltés és ablaktörés hallótávolságának finomhangolása
- Új hang arra, amikor egy karakter egy járművel ütközik / nekimegy
- Új hang arra, amikor kihúzzuk a tűt a gránátból
Hibajavítások
- Azok a karakterek, amik beestek a térkép alá vissza lesznek teleportálva
- Egy hiba javítása, mely során FPP módban a FOV értékek nem voltak megfelelőek járműben ülve
- Egy hiba javítása, mely során a játék kifagyott, ha átállítottunk valamit a controls menüben
- Bizonyos fegyver alkatrészek leírásának javítása
- Animáció hibák javítása karaktereknél, amik éppen visszacsatlakoztak egy játékba
- Egy pár hiba javítása, amik a Spectator móddal voltak kapcsolatban
- Egy hiba javítása, mely során a játék úgy mutatta, mintha a karakterünk kifogyott volna levegőből a játék elején
- Az újratöltés ezentúl 1 grand k lesz szakítva, ha a jobb egérgombbal valamit felveszünk a földről
- Egy hiba javítása, mely során az autó dudájának hangja folyamatosan lejátszódott, ha megnyitottuk a térképet dudálás közben, vagy más cselekvéseket csináltunk
- Ezentúl nem lehet egy gombra több opciót / cselekvést rakni
- Egy grafikai hiba javítása, mely során a fegyvertár nem volt a helyén a leltárban, amikor egy másik fegyverre váltottunk
Egyéb
- A BP pontok megszerzési feltételeinek újragondolása, a BP farmolásának megelőzése érdekében
- FPP táblázatok hozzáadása
- Az NVIDIA ShadowPlay Highlights characteristic ezentúl Windows vii és 8 alatt is múködik (ha megvan hozzá a megfelelő driver; ha ki van kapcsolva a Windows Aero, akkor nem biztos, hogy működni fog)
Eredeti, teljes piece notes: itt
Post a Comment