Header Ads

Szeptemberi frissítés

Megérkezett az éles szerverekre a legújabb frissítás. Lássuk is az újdonságokat.

Vaulting
Még az E3-on jelentették endure a fejlesztők a vaulting rendszer eljövetelét a játékba. Azóta láttunk pár videót, de semmi konkrétumot az érkezésről. Mivel egy elég bonyolult rendszert kell implementálniuk, pl. le kell scannelni az összes objektumot a játéknak amikor a karakterunk át akar vetődni valamin / fel akar mászni valamire, így alapos tesztelésre van szükség. Leghamarabb novemberben jöhet a teszt szerverekre ez a feature. H5N1 tesztelés valószínűleg minmum 1 hetet, ha nem többet fog igénybe venni.

AFK játétkosok
Új szabályok lettek implementálva, amik megakadályozzák a BP farmolást.

Kliens optimizáció

  • Árnyékok optimizálása
  • A gyengébb gépeken a teljesítmény növelése, az épületek optimizálása által
  • Kliens és szerver oldali teljesítmény javítása abban az esetben, amikor több jármű van a közelben
  • Kezelőfelület optimizálása


Világ

  • Ködös időjárás bekerült a játékba
  • A már eddig is létező időjárás körülményekben az égbolt grafikájának továbbfejlesztése
  • Egy új város került be, Stalbertől keletre


Felhasználói felület/Kezelőfelület

  • Új opció: megváltoztathatjuk a célkereszt színét
  • Új, dupla lenyomás opció a kihajlásra (alapbeállítás: Q és due east gombok)
  • Új opció a vizuális effekt javítására amikor a karakterünk gratis await nézetből (alt) visszavált rendes nézetbe
  • Új billentyű opciók különböző fogyóeszközökre
  • A csapattársak nevei close már reprezentálják, hogy milyen helyzetben vannak (álló, guggoló, fekvő)
  • Új billentyű opció arra, hogy megjelöld a jelenlegi pozícidat a térképen (alapbeállítás: Insert)
  • Új billentyű opció arra, hogy a térkép a karakterhez ugorjon, azt középpontba helyezve (alapbeállítás: Space)
  • Új billentyú opció arra, hogy a Med Kit, First Aid Kit, Bandage prioritási sorrendben használjunk egy fogyóeszközt (alapbeállítás: "-")
  • Új opció arra, hogy alaphelyzetbe állítsuk a zeroingot (alapbeállítás: egérgörgő lenyomása)
  • A "Report" gomb pozíciójának átállítása
  • A beállításokban van egy opció arra, hogy kikapcsoljuk a karakterünk renderelését a leltár megnyitásakor


Új tárgyak

  • Egy új fegyver, a Mini-14 hozzáadása, mely egy kompakt, könnyű, 5.56mm-es lőszerrel múködő félautomata fegyver
  • A fegyver sniper kiegészítőket fogad
  • A fegyvernek kisebb a sebzése, mint a többi félautomata mesterlövész puskának, amit a kis golyóesés és rendkívül gyors lövedék sebesség kompenzál


Játékmenet

  • Az árnyékok minden grafikai beállítás esetében ugyanolyan távolságig fognak berenderelni, az igazságos játék érdekében
  • Azon karakterek, akik víz alatt lettek kiütve, close már levegőt is fognak veszíteni amellett, hogy sebződnek
  • Több fegyver is balanszolásra került:
  • A nyílpuska újratöltési ideje 35%-kal csökkent
  • A Tomm Gun ezentúl nem lesz ledobott csomagokban, hanem megtalálható a világban
  • A horizontális visszarúgás skálája össze lett nyomva, hogy jobban konzisztens legyen a magas horizontális visszarúgással rendelkező fegyverekkel
  • Ezentúl el lehet rakni a gránátot ha egy másik fegyverre vagy fegyvertelen státuszba váltunk, kivéve, ha a tűt már kihúztuk
  • A fegyverek kiválasztott tüzelési módja ezentúl megmarad akkor is, ha a fegyver a földre kerül és újra felvesszük / más felveszi
  • Az ütközésből származó sebzés finomhangolása a motorok esetében


Cselekvések

  • A visszarúgási animációk frissítve lettek minden fegyver esetében
  • Az animációk és balansz átdolgozása az eldobható tárgyak esetében
  • A vakító gránát 2.5 másodpercen belül villan
  • A halálos és sebződési távolság növelve lett a repeszgránát esetében
  • Az animáció javítása a dobás során, így messzebbre és nagyobb pontossággal lehet dobni, de a vizuális pályagörbe hossza csökkentve lett
  • A tű kihúzása a gránátoknál close már manuális (alapbeállítás: R)
  • Állítani lehet a dobás módját dobás és gurítás között (alapbeállítás: jobb egérgomb)
  • A karakter sebessége hatással van a dobás távolságára
  • A kihajlás animációjának javítása
  • A sprintelés close már nem fogja megakadályozni a levegő újratöltődését és negálja a kihajlást
  • Fegyvertöltés közben close már lehet pozíciót váltani anélkül, hogy abba kéne hagyni az újratöltést


Hangok

  • Új hangok amikor fogyóeszközöket használunk
  • Az újratöltés és ablaktörés hallótávolságának finomhangolása
  • Új hang arra, amikor egy karakter egy járművel ütközik / nekimegy
  • Új hang arra, amikor kihúzzuk a tűt a gránátból


Hibajavítások

  • Azok a karakterek, amik beestek a térkép alá vissza lesznek teleportálva
  • Egy hiba javítása, mely során FPP módban a FOV értékek nem voltak megfelelőek járműben ülve
  • Egy hiba javítása, mely során a játék kifagyott, ha átállítottunk valamit a controls menüben
  • Bizonyos fegyver alkatrészek leírásának javítása
  • Animáció hibák javítása karaktereknél, amik éppen visszacsatlakoztak egy játékba
  • Egy pár hiba javítása, amik a Spectator móddal voltak kapcsolatban
  • Egy hiba javítása, mely során a játék úgy mutatta, mintha a karakterünk kifogyott volna levegőből a játék elején
  • Az újratöltés ezentúl 1 grand k lesz szakítva, ha a jobb egérgombbal valamit felveszünk a földről
  • Egy hiba javítása, mely során az autó dudájának hangja folyamatosan lejátszódott, ha megnyitottuk a térképet dudálás közben, vagy más cselekvéseket csináltunk
  • Ezentúl nem lehet egy gombra több opciót / cselekvést rakni
  • Egy grafikai hiba javítása, mely során a fegyvertár nem volt a helyén a leltárban, amikor egy másik fegyverre váltottunk


Egyéb

  • A BP pontok megszerzési feltételeinek újragondolása, a BP farmolásának megelőzése érdekében
  • FPP táblázatok hozzáadása
  • Az NVIDIA ShadowPlay Highlights characteristic ezentúl Windows vii és 8 alatt is múködik (ha megvan hozzá a megfelelő driver; ha ki van kapcsolva a Windows Aero, akkor nem biztos, hogy működni fog)


Eredeti, teljes piece notes: itt

No comments